Om dagen!

Hejhej, Idag blev det en tur till årsta med Torres, Vi var inte där så länge men iallafall en liten stund.. <3 Torres första dopp men inte mitt, Efter drog vi till selma och kollade på film med Henne och gaja! Jäätte roligt! Vi kollade på last song! Den var as bra.. Men det blev lite skratt utbrott oxå såååklart. Vi hade massor med Godis chips ostbågar och lääsk! Mums.. Efter det drog jag, Torres och Hennes lillebror till min gård! Vi spelade fotboll sev var dom tvungna att gå! Men jag var kvar ut vi satt mest och snacka! <3 Nu ska jag in i rumme toch typ sova tror jag ska prata i tele med Jennie innan :D <3 Vi hörs imorgon puss och kram :D <3
Snaaaaart!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0