Mina närmaste vänner.

Tänkte berätta om mina närmaste vänner!

Jennie: Är min allra bästsvän som jag har känt sen vi båda gick i samma skola och i samma klass  i 1:an. Ända sen dess har vi varit jätte bra vänner och barndomsvänner håller längst! ♥

Louise: Är min kusin vitamin som är som en syster för mig och ända sen jag vet inte hur länge har vi alltid varit vänner! När vi var små bråkade vi och var som systrar, Nu är hon oxå som min bästavän! ♥

Yasmine: Är en av mina Bästavänner som jag inte har känt så länge men ädnå är hon min fina sniff! Det allra bästa är att vi står uppe på scen tsm och dansar! äLskar det att kunna stå på scenen med en av sina bästavänner :) ♥

Steffi: Är oxå en av mina bästavänner som jag inte känt så länge men är som en systwer för mig och vi har  alltid väldigt roligt! ♥

Torres: Är en av mina närmaste som jag vet att jag kan berätta allt för men henne har jag känt mindre än ett år men ändå är hon som min syster! ♥

Gaja: Hon är min Kåånpiiis! Inga andra är Kånpisar det är speci för oss två thihihi hon har jag inte hjeller känt så länge men ändå har vi en grym humor ! ♥


Älskar er alla väldigt mycket ni betyder mest ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0