DANS!♥

Jag har aldrig bloggat så myket om dans så tyckte det var dags för det! Jag älskar iallafall att dansa sen jag var typ 7-8 år har jag dansat på jorrdbro united som är en väldigt bra dansskola i jordbro! Har dansat där hela mitt liv och dansar där fortfarande. När jag började dansa  så dansade jag på barndans eftersom att jag var så liten. Sen efter kanske 1-2 år började jag på show och har dansat i olika showgrupper under hela mitt liv som jag har dnasat! Nu för någon vecka sen gick jag på en audition för att komma in i JUDS B! Det var ganska svårt och så men efter kanske tre dagar ringde Lina ( Min dans lärare) mig och berättade dom goda nyheterna att jag klarade det :)♥ Blev jätte glad att jag får gå i en sån bra grupp och att jag var tillräkligt bra, Det trodde aldrig jag faktis! ♥ Så nu blire ganska mycket dans för mig i veckan men äsh om man vill bli stor genom dans måste man kämpa oxå eller hur? Jag är glad att jag har Dansat ända sen jag var liten för då var det liksom ättare för mig att stå på scenen och nu älskar jag det! Jag förstår inte hur jag skulle kunna klara mig utan dans det är värkligen mitt liv! Och i skolan går jag i dans klass så jag dansar ju i skolan oxå! Är stolt över mig själv! Men en tråkig sak med det här med juds är att jag gick ditt med Steffi och hon klarade det inte.. Men jag ska satsa på allt det här nu oh klara det! Juds är ju ganska svårt oxå så då måste jag värkligen vara inne i dansen och tänka på det! Det blir plugget och dans för mig liksom!♥ så det är lite om dansen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0