Oj 2 veckor och 3 dagar..

Ojojojojojoj Det var typ 3 veckor och 3 dagar sedan jag bloggade senast.. inte bra. Men iallfall skolan har ju börjat så man har ju haft fult med att vara i skolan och vara med kompisar. Och på helgerna har det ju oxå varit kompisar!<3 Men iallfall i fredags och lördags sov jag os bella,iI fredags vare bara jag men på lördag  så sov steffi oxå där xD <3 Vi hade skiiit kuuul <3 Me steffi smittade mig så nu e både jag oc bella sjuk HAHAHAH xD Så Just nu slappar jag bara och ska försöka fxa saker med bloggen och fixadesigners till massa bloggar xD Elr inte massamen ngra äre ju iallfall, Nu när jag har lärt mig göra rörliga så vill några ha det. Men iallfall ska bara slappa som jag sa såååååååååååååååå!<3 Just nu kollar jag på jims värld som e bäääst<3


Gjort i gimp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0